Beestjes - Reisverslag uit Cordova, Filipijnen van Elise Marcus - WaarBenJij.nu Beestjes - Reisverslag uit Cordova, Filipijnen van Elise Marcus - WaarBenJij.nu

Beestjes

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

13 Februari 2013 | Filipijnen, Cordova


Kriebel hier, kriebel daar.
Alles voelt een beetje raar.
Loopt er iets over mijn arm?
Of heb ik het gewoon te warm?
Zit er een vliegje in mijn glas,
Of is dat gewoon gebeurd tijdens de afwas?
Beestjes in mijn koffer, jurk en schoen..
Er is echt niks aan te doen!
Kakkerlak ik eindig jou leven,
Maar wacht eens, daar lopen er nog zeven!
Alles kietelt, ik word gek!
Oh neee, wat voel ik in mijn nek?

  • 13 Februari 2013 - 20:30

    Ingrid:

    Elise, misschien willen ze wel jouw huisdiertjes worden. Vertroetel ze maar een beetje.

  • 13 Februari 2013 - 21:07

    Floris:

    Prima tekst voor een onverwoestbare carnavalskraker volgend jaar!
    Natuurlijk met een Filippijnse swing...

  • 13 Maart 2013 - 07:09

    Meirax:

    Hey Elise, choice of words were excellent!
    I think the insects really like you :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Mis geen enkel verhaal uit de avonturen van Elise! Wat zullen twee maandjes vrijwilligerswerk op het prachtige eiland: Cebu deze dame brengen? Een bruin tintje? Een voldaan gevoel? Een nieuwe voorkeur voor eten? Read and find out! Veel leesplezier

Actief sinds 23 Jan. 2013
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 11205

Voorgaande reizen:

07 Februari 2013 - 05 April 2013

Elise in Cebu

Landen bezocht: