Aankomst - Reisverslag uit Cordova, Filipijnen van Elise Marcus - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Cordova, Filipijnen van Elise Marcus - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

10 Februari 2013 | Filipijnen, Cordova

Beste iedereen,

Op dit moment is het 8 uur savonds bij mij en ik ga er vanuit dat het nogsteeds ong. 28 graden is.

Na een lange vlucht van 20 uur kwam ik afgelopen vrijdag rond 1 uur lokale tijd aan op het vliegveld in Cebu. Ik voelde de hitverte en merkte gelijk de verschillen in onze cultuur. Buiten stond miss Mary-ann al op me te wachten met een bordje met mijn naam in haar handen.

De eerste avond sliep ik in de luidruchtige, vieze en vooral arme stad Cebu-city. Ik leerde de drukste straat van de stad oversteken en de verkeersregels kennen: geen. Als ik had geweten hoe ik nu leef, had ik misschien wel iets meer genoten van het hotel.

Oh ik moet er nu vandoor, ik zal later meer vertellen!
Hopelijk tot snel!

  • 10 Februari 2013 - 13:42

    Marja:

    Oh jee, hoe zal dat onderkomen nu dan zijn? Bed zonder breakfast?

  • 10 Februari 2013 - 15:42

    Ingrid:

    Hallo Elise,
    je moet maar zo denken alles went en na een weekje kijk je nergens meer van op.
    Dan ga je mee in de vaart der volkeren en wordt jij nog een echte Filipijnse.
    Jij lekker in de zon en wij lekker in de sneeuw.
    Nou maak ervan tot gauw.
    Gr Ingrid en Bas

  • 15 Februari 2013 - 19:25

    Frank En Ina:

    Even door de zure appel heen bijten, zo zeggen ze dat toch?
    We gaan gauw naar je volgende story.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Mis geen enkel verhaal uit de avonturen van Elise! Wat zullen twee maandjes vrijwilligerswerk op het prachtige eiland: Cebu deze dame brengen? Een bruin tintje? Een voldaan gevoel? Een nieuwe voorkeur voor eten? Read and find out! Veel leesplezier

Actief sinds 23 Jan. 2013
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 11191

Voorgaande reizen:

07 Februari 2013 - 05 April 2013

Elise in Cebu

Landen bezocht: