aankondiging - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Elise Marcus - WaarBenJij.nu aankondiging - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Elise Marcus - WaarBenJij.nu

aankondiging

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

23 Januari 2013 | Nederland, Nederland

Lieve vrienden en familie,

Graag wil ik jullie iets vertellen over een geweldige reis die ik ga maken.
Op donderdag 7 februari om 10:30 zal ik in het vliegtuig naar de Filipijnen stappen. Hoewel het voor vele misschien gewoon een koude donderdag is, zal het voor mij een begin van een avontuur zijn.

Ik zal twee maanden vrijwilligerswerk gaan doen op een prachtig eiland genaamd: Cebu. De organisatie in de Filipijnen heet 'We spark action inc.' en heeft allerlei kleinere stichtingen door heel Filipijnen opgericht om de levensomstandigheden van kinderen, volwassenen en ouderen een stukje beter te maken. Ik zal mee gaan werken aan enkele projecten van de Alouette foundation. Dit kan inhouden: lesgeven aan kinderen, workshops in creativiteit, vrouwen en moeders helpen bij hun bedrijfje enz.

Hoewel het heerlijke idee van 26 graden telkens in mijn hoofd op plopt als ik naar buiten kijk, weet ik niet wat ik kan verwachten en wat mijn precieze taken daar zullen zijn. Dus laten we hopen dat het gastgezin waar ik verblijf een matrasje heeft en dat ze niet zo'n fan van het eten van vis zijn. ;)

Ik hou jullie op de hoogte!
Veel liefs en veel geluk,

  • 05 Februari 2013 - 11:09

    Nelleke - Reckers:

    Hoi Elise! Ik ben benieuwd wat je gaat tegenkomen en ik ga je verhalen volgen :) . Veel plezier en succes met je reis!

  • 09 Februari 2013 - 16:27

    Gusta:

    Hey Elise,

    En, en, en..? Hoe is het in Cebu? Ik hoorde dat je in ieder geval al veilig aangekomen bent in Cebu City, dus nu kan het avontuur echt beginnen. Ik kijk uit naar je eerste verhaal!

    x Gusta

  • 14 Februari 2013 - 00:02

    Roy:

    Ik wist, vanaf het moment dat ik je heb leren kennen, dat de wereld, met jou erbij, mooier is. En dat zullen ze in Cebu ontdekken, en samen met jou het echte feest van het leven vieren. Het ga je in alle opzichten goed ! Natuurlijk lees ik de "verslagen " van je verdere ervaringen met grote belangstelling . Roy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Mis geen enkel verhaal uit de avonturen van Elise! Wat zullen twee maandjes vrijwilligerswerk op het prachtige eiland: Cebu deze dame brengen? Een bruin tintje? Een voldaan gevoel? Een nieuwe voorkeur voor eten? Read and find out! Veel leesplezier

Actief sinds 23 Jan. 2013
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 11179

Voorgaande reizen:

07 Februari 2013 - 05 April 2013

Elise in Cebu

Landen bezocht: