vervolg reisverslagen - Reisverslag uit Cordova, Filipijnen van Elise Marcus - WaarBenJij.nu vervolg reisverslagen - Reisverslag uit Cordova, Filipijnen van Elise Marcus - WaarBenJij.nu

vervolg reisverslagen

Door: Elise

Blijf op de hoogte en volg Elise

08 April 2013 | Filipijnen, Cordova

Beste lezers,

Dankjewel voor alle lieve reacties en het feit dat jullie mij trouw volgen. Ik ben inmiddels weer terug in Nederland, maar mijn verhalen zijn nog niet op.
Omdat ik niet altijd internet had, zijn er nog een paar verhalen die ik niet kon uploaden maar wel graag met jullie wil delen.

Daarom zal ik nog even doorgaan met posten van verhalen uit Cebu, op deze blog. Het is natuurlijk aan jou of je deze wilt lezen. ;)
Hopelijk vinden jullie het net zo interessant als alle andere verhalen en blijven jullie me nog even volgen.

Vriendelijke groet,
Elise

  • 09 April 2013 - 10:53

    Floris Marcus:

    Yeaaaahh!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elise

Mis geen enkel verhaal uit de avonturen van Elise! Wat zullen twee maandjes vrijwilligerswerk op het prachtige eiland: Cebu deze dame brengen? Een bruin tintje? Een voldaan gevoel? Een nieuwe voorkeur voor eten? Read and find out! Veel leesplezier

Actief sinds 23 Jan. 2013
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 11152

Voorgaande reizen:

07 Februari 2013 - 05 April 2013

Elise in Cebu

Landen bezocht: